Tabell 15 (från tabell 13)
Ulla-Britt* Margareta Bergström-Röine. Född 14/3 1947 i Brännkyrka fs, Stockholm. Gift med (1).
(1) Leif* Arne Röine. Född 5/6 1947 i Sofia fs, Stockholm. Reprofotograf.
Barn
Jan Fredrik Michael* Röine. Född 4/3 1965 i Sofia fs, Stockholm. Jessica* Victoria Sabina Röine. Född 4/3 1970 i Tyresö fs, Stockholm. Carl* Fredrik Jesper Röine. Född 28/4 1974 i Tyresö fs, Stockholm.
Tabell 16 (från tabell 12)
Per* Olof Bergström. Född tvilling 14/9 1920 i Maria fs, Stockholm. Gift 7/4 1945 med (1). Verksam 1937-66 i en av landets största reklambyråer - Ervaco och senare - under 17 år på landets största affisch- och utomhusreklamföretag Arebolagen. Nästan lika mycket har han ägnat sin tid åt idrotten, företrädesvis ishockeyn. I 20 år som styrelseledamot i Svenska Ishockeyförbundet. Bland annat som lagledare för folkkära landslaget Tre Kronor under 10 år, som bl.a. gav dem två guldmedaljer i världsmästerskapet 1957 i Moskva och 1962 i Colorado Springs, USA. Reklamman, Personalchef.
(1) Maj Elise (Maj-Lis*) Ståhlberg-Bergström. Född 5/9 1924 i Solna fs, Stockholm.
Barn
Per Thomas* Bergström. Född 13/1 1948 i Brännkyrka fs, Stockholm.
Verksam i restaurangbranschen.
Bo* Olof Bergström. Född 23/2 1953 i Danderyds fs, Stockholm. Verksam i
tryckeribranschen.
Tabell 17 (från tabell 12)
Ulla* Gertrud Margareta Bergström-Eriksson. Född tvilling 14/9 1920 i Maria fs, Stockholm. Gift 11/12 1952 med (1). Efter examen vid Södermalms Högre Läroanstalt för flickor 1958 började hon som banktjänsteman på Sörmlandsbanken och arbetade där 1938-1952. Efter giftermål med Allan, lantbrukarson vid Tavastboda gård blev det att hugga in med mjölkning, höbärgning och allt vad som hör en lantbrukarhustru till. Sedan barnen vuxit upp arbetade Ulla inom socialtjänsten i Stockholm tiden 1976-1985. Lantbrukarhustru, banktjänsteman.