(1) Herbert* Schwind. Född 16/10 1941 i Wien. Apotekare. Trädgårds- mästarutbildning i Wien. Kom till Sverige 1963. Efter studier på Hvilans folkhögskola och specialgymnasium i Åkarp studentexamen 1970. Våren 1974 apotekarexamen i Uppsala. Herbert har tjänstgjort i Ed, Göteborg, Hofors, Smålandsstenar, Nynäshamn (1977-83) Sedan 1983 är han apotekschef i Hällefors. Intresserad av bl.a. musik och läsning.
Barn
Lars Martin* Schwind. Född 28/9 1972 i Almby, Örebro. Martin går på gymnasiet i
Filipstad, naturvetenskaplig linje. Martins stora intresse sedan tidig barndom har varit kemi och särskilt experimentell sådan varav hans rum ständigt är fullt. Han spelar fiol och är medlem i Hällefors-Ljusnarsbergs orkesterförening, där han spelar första fiol.
Karin Elisabeth* Schwind. Född 20/7 1974 i Almby, Örebro. Hösten 1990 började hon på gymnasiet i Filipstad, naturvetenskaplig linje. Elisabeth spelar flöjt och tvärflöjt. Hon är mycket händig. Hon är duktig i klädsömnad och stickning och skapar själv en stor del av sin garderob.
Karl Ingemar* Schwind. Född 21/6 1979 i Sorunda, Södermanland. Ingemar tillbringade sina första fem år i Sorunda församling i Nynäshamn. Ingemar är intresserad av det mesta, men kanske litet mer i kemi, historia och geografi.
Tabell 11 (från tabell 8)
Ragnhild* Kristina Bergström-Widgren. Född 16/11 1944 i Nikolai fs, Örebro. Gift 19/7 1969 med (1). Landskapsarkitektexamen 1969. Hade till en början kortare anställningar, bl.a. i Södertälje kommun 1972-74 och Statens institut för byggnadsforskning, lokalkontoret i Lund 1971 samt 1974-77. 1977-87 tjänstgöring i Luleå kommun. Sedan 1987 anställning vid Sundsvalls kommuns stadsbyggnadskontor som planarkitekt. Fungerar som släktföreningens körledare sedan 1987.
(1) Sven* Elof Widgren. Född 13/8 1943 i Båtskärsnäs, Nederkalix, Norrbotten. Lantmätare. Lantmätarexamen 1968 på Kungliga tekniska högskolan, Stockholm. Arbetade 1969-76 i Göteborgs kommun och från 1976 till 1989 i Luleå kommun. Arbetar sedan 1989 på SIAB i Sundsvall.
Barn
Ylva* Maria Widgren. Född 29/5 1975 i Örgryte fs, Göteborg.
Dag Sverker* Widgren. Född 13/5 1981 i Luleå domkyrkoförsamling.