Barn
Gerda* Elisabet Norlin. Född 7/9 1945 i Gustav Adolfs fs, Sundsvall.
Busschaufför. (Se tabell 61.)
Gertrud* Ingegerd Norlin-Woxblom. Född 26/8 1947 i Gnarp. Åldringsvårdare.
(Se tabell 62.)
Erik Urban* Norlin. Född 29/7 1950 i Gnarp. Ingenjör. (Se tabell 64.) Ulf* Gunnar Norlin. Född 23/6 1955 i Gnarp. Avbytare. (Se tabell 65.) Lars* Olov Norlin. Född 7/5 1958 i Gnarp. Bilmekaniker. (Se tabell 66.)
Tabell 61 (från tabell 60)
Gerda* Elisabet Norlin. Född 7/9 1945 i Gustav Adolfs fs, Sundsvall. Gift 30/12 1989 i Gustav Adolfs k:a, Sundsvall med (1). Busschaufför. Tillbringade barndomsåren i Gnarp, Hälsingland. Gick i real- och fackskola i Hudiksvall och gymnasium i Sundsvall och Härnösand. Utexaminerad maskiningenjör. Verksam som busschaufför i Sundsvall. Mycket intresserad av släktforskning och har insiktsfullt bidragit i släktboken med alla ättlingar till Olivia och Fredrik Bergström, där många är bosatta i USA.
(1) Lars* Göran Hjertstedt. Född 4/4 1949 i Södertälje. Ingenjör.
Barn
Maria* Elisabet Norlin. Född 27/1 1984 i Gustav Adolfs fs, Sundsvall. Sofia* Erika Norlin. Född 30/11 1985 i Gustav Adolfs fs, Sundsvall.
Tabell 62 (från tabell 60)
Gertrud* Ingegerd Norlin-Woxblom. Född 26/8 1947 i Gnarp, Hälsingland. Gift 24/2 1968 med (1). Åldringsvårdare.
(1) Karl Gösta* Woxblom. Född 23/3 1944 i Skellefteå, Västerbotten. Verkmästare för vägbyggen.
Barn
Anna* Ulrika Woxblom-Lögdahl. Född 30/10 1968 i Täby, Uppland.
Bagerska. (Se tabell 63.)
Erik Mattias* Woxblom. Född 7/3 1972 i Gnarp, Hälsingland. Sara* Matilda Woxblom. Född 30/8 1975 i Gnarp.
Karl Fredrik* Johan Woxblom. Född 4/7 1982 i Gnarp.